Start > Aktualności

Wyjazd integracyjny do Kazimierza Dolnego w ramach projektu systemowego EFS

W dniu 7 października uczestnicy projektu systemowego „Aktywnie do rozwoju” mieli zorganizowany wyjazd integracyjny do Kazimierza Dolnego. Pogoda tego dnia była kapryśna, ale nikt nie dał się jej wystraszyć. Rozpoczęliśmy od rejsu statkiem po Wiśle.

Po rejsie na rozgrzewkę udaliśmy się na ciepłą kawę, herbatę i poszliśmy zwiedzać rynek miasta.

Ciężka, ale i obowiązkowa była podróż na Górę Trzech Krzyży.

Po obiedzie zwiedzaliśmy ruiny Zamku w Janowcu i Skansen. Na drugą stronę Wisły przeprawiliśmy się oczywiście promem.

A na koniec czekała niespodzianka!!! Pojechaliśmy na godzinną przejażdżkę jeepami.

Ciepła kolacja zakończyła naszą wycieczkę.

Dotychczas uczestniczy projektu „Aktywnie do rozwoju” brali udział w zaplanowanych warsztatach mających na podniesienie kompetencji społecznych, poradnictwie specjalistycznym, działaniach środowiskowych. Przed Nimi jeszcze klika warsztatów (m.in. w Hotelu Afrodyta SPA), poradnictwo specjalistyczne, działania środowiskowe. Mam nadzieję, że razem damy radę.